برنامه نویسی ++ C
سلام!
از اونجایی که کلی وقت خودم در میون این امتحانا به خاطر این پروژه ی یه هویی هدر رفت ، گفتم خوبه که اینو بذارم برای بچه ها! اگه یه وقت حس کردین واقعا وقت ندارین برای پروژه ، این پروژه رو میتونین با کلی اصلاحات که خودتون باید انجام بدین تحویل بدین! فقط یادتون باشه ، اول خودتون امتحان کنین! اگه واقعا نتونستین برنامه رو بنویسین از این برنامه ها استفاده کنین! اونم به مقدار کافی اول تغییرش بدین! من همینا رو دارم به استاد تحویل میدم!
پروژه ها عبارت اند از ماتریس 3*3 معکوس و دفترچه تلفن!
اون قسمت هایی که ناآشناست رو میتونین پاک کنین!
برای نوشتن برنامه ی ماتریس معکوس 3*3 از یکی از بچه های کامپیوتر در رفع اشکالات برنامه کمک گرفتم!
دفترچه تلفن هم هنوز یک مشکل اساسی داره که استاد به من گفت نیازی به بر طرف کردنش نیست!
اگر هم نخواستین که به عنوان پروژه ازش استفاده کنین (که از نظر من بهتره!) میتونین به عنوان یه جور تمرین و یا برنامه کمکی برای افزایش اطلاعات ازش استفاده کنین! گرچه من میدونم که خیلی از شما نکاتی که در این برنامه ها ازشون استفاده شده رو به خوبی بلدین! منتها گفتم باز خوبه وقت بقیه مثل من هدر نره!
راجع به ریاضیات مهندسی وقتی بهتر فکر کردم ، دیدم که من فقط به کسانی که با من رابطه داشتن نگاه کرده بودم و نمی دونستم که اکثر بچه های برق با تاریخ ریاضیات مهندسی مخالفن! هنوز هم برای من فرقی نمی کنه که تاریخش کی باشه! ( خروس گفت ما را چه تفاوت ، هم در عروسی سرمان میبرند ، هم در عزا!) ولی گفتم شاید بهتر باشه برای کمک کردن به بچه ها که دیگه وقتشون رو باید برای ریاضیات مهندسی بذارن این برنامه ها رو بذارم همینجا....
برای بار دیگه تاکید میکنم! من همین برنامه ها رو دارم تحویل میدم! اگه واقعا وقت نوشتن برنامه رو ندارین ، با کلی تغییر در برنامه و مخصوصا در زبان برنامه ، شکل دخواست ها ی برنامه ، شکل خروجی برنامه ، در برنامه اصلاحات وارد کنین! چون من خودم این برنامه رو تحویل میدم... ولی بهتره که از این برنامه ها برای برداشت ایده استفاده کنین! البته ، اگر نتونستین خودتون حلش کنین!
موفق باشین!
امیدوارم به کارتون بیاد!
لینک دانلود : پروژه های ماتریس معکوس 3×3 و دفترچه تلفن با تابع
پ ن ۱ :در این چند مدت روز ها به علت عدم داشتن اکانت و شب ها به علت عدم دسترسی به رایانه ، توان برقراری ارتباط با دنیای نت رو نداشتم و تا آخر ماه که اعتبار زمانیم ،(که نمی دونم چه جوری یه دفعه ای تموم شده؟) برگرده ، همین جوره! واقعا متاسفم که فعالیت هام کمرنگ تر شده در وبلاگ!
پ ن ۲: به عنوان یه خبر کوچیک : به هر حال تونستیم مجوز وبلاگ رو هم بگیریم! پس الان ما اولین وبلاگ رسمی انجمن ها ی دانشگاه صنعتی قم هستیم!
پ ن 3: در یک ملاقات کوچیک با ریاست دانشگاه متوجه این شدیم که
دستگاه ATM و یا به عبارتی خودپرداز تا قبل از شروع ترم دوم در دانشگاه راه اندازی میشه!
اين وبلاگ كه متعلق به دانشجويان مهندسي برق دانشگاه صنعتي قم است، در صدد است که با انتشار مطالب مناسب به ارتقاء سطح علمی و فرهنگي دانشگاه و (در آینده اگر خدا بخواهد) کشور کمک نماید. از هرگونه نظر، پيشنهاد و انتقاد شما خواننده گرامي استقبال مي كنيم. ايميل: eequi@live.com.