امتحان چه جور بود؟

سلام!

با خسته نباشید بسیار! سال بالایی ها میدان و امواج و سال پایینی ها الکترومغناطیس!

امیدوارم همه این امتحانو خیلی خوب گذرونده باشید!

میخوام یه کلام از همگی بپرسم:

چه جور بود؟

نظر من در مورد الکترومغناطیس اینه که اگه در کنار جزوه ی استاد یه کتاب هم میخوندی و برای هر مبحث فقط ۲ سوال حل میکردی ، خیلی راحت میشد به این سوالا جواب داد! ولی اگه فقط به جزوه اکتفا میکردی ، مسلما نمیتونستی سوال ۷ رو حل کنی ، چون استاد در فصل هفت بسیار کم کاری کرد... من فقط به جزوه ی استاد اکتفا کردم ، چون دچار کمبود وقت شدم...

یه چی هم بگم!

طبق گفته ی یکی از دوستان ، سوال های استاد کپی شده از کتاب میلفورد بود! خودم که یک سوال رو در کتاب میلفورد همون کسی که اینو بهم گفت دیدم! باقیش رو .... الله اعلم!

ماکسول

بگذریم:

اگه خواستین میتونین تو این صفحه در ویکی پدیا یه اطلاعاتی راجع به این شخصیت یعنی جیمز کلارک ماکسول به دست بیارین! منتها از اونجایی که متون فارسی ویکی پدیا خیلی غیر معتبر ، ناقص ، گاها غلط و ... هستن ، میتونین اطلاعات خوبی راجع به این شخصیت از صفحه ی انگلیسی ویکی پدیا راجع به ماکسول پیدا کنین!

موفق باشین

پ ن ۱: چرا هیچکس اسم واقعی خودشو موقع نظر دادن نمیذاره؟ با کسی رو در بایسی دارین؟ باور کنین این فقط یه نظر سنجی بود... قرار نبود کسی اینجا از وضعیت خودش چیزی بگه! فقط قرار بود بگین امتحان سخت بود و یا خیر و این جور حرفا! که هیچکسی رو ندیدم در این مورد نظر بذاره! امیدوارم متوجه بشین که سطح نگرش بسیاری از انسانها باید از همینجا یعنی دانشگاه بالا بره!

پ ن ۲: بدون شرح!

.

 

پ ن ۳ : این پست در وبلاگ دوستم خیلی جالب بود ، گفتم بذارم همه ببینن!

یه عکس جالب!

اربعین حسینی

سلام بر ستاره‎های سوخته بر اندام دشت!

سلام بر بدن‎های چاک چاک!

سلام بر خورشیدهای بر نیزه!

سلام بر مظلومیت بر خاک مانده!

سلام بر حسین و اربعینش، سلام بر اربعین و زائرانش!

 و سلام بر اندوه های دل آنان كه به سوغات بر مزار كشتگان، عشق بردند و به حزن نشستند.

 به شوق زیارت صحن و سرای جان فزایت، اربعین شهادتت را به سوگ می نشینیم، یا حسین!

چهل روز گذشت...

از داغ مظلوم کربلا چهل روز گذشت...

از رقص خیمه‎ها در آتش، چهل روز گذشت...

کربلا شگفت‌ترین؛ ژرف ترین و رازناک ترین حادثه عالم است که تاریخ تاکنون به چشم خود دیده است . کربلادیدنی‌ترین منظره هستی است با جلوه‌ها و شگفتی‌های نو به نو که با هر نگاهی، رازی از رازهای‌آن گشوده می‌شود؛ ولی با این وجود هرگز اسرار آن،تمام شدنی نیست .

 اربعین از رازهای هستی است و اربعین حسین (ع) روز بسط لطف اوست بر پیروان و دوستدارانش. و در مقام حسین (ع) همین بس كه در زیارت اربعینش خطاب به جدشان محمد مصطفی (ص) و پدر بزرگوارشان حضرت علی (ع) و مادر گرامیشان فاطمه (س) میگوییم كه خداوند عزاداری شما را در رثاء حسین (ع) قبول فرماید.
انشااله... 

برنامه نویسی ++ C

سلام!

از اونجایی که کلی وقت خودم در میون این امتحانا به خاطر این پروژه ی یه هویی هدر رفت ، گفتم خوبه که اینو بذارم برای بچه ها! اگه یه وقت حس کردین واقعا وقت ندارین برای پروژه ، این پروژه رو میتونین با کلی اصلاحات که خودتون باید انجام بدین تحویل بدین! فقط یادتون باشه ، اول خودتون امتحان کنین! اگه واقعا نتونستین برنامه رو بنویسین از این برنامه ها استفاده کنین! اونم به مقدار کافی اول تغییرش بدین! من همینا رو دارم به استاد تحویل میدم!

پروژه ها عبارت اند از ماتریس 3*3 معکوس و دفترچه تلفن!

اون قسمت هایی که ناآشناست رو میتونین پاک کنین!

برای نوشتن برنامه ی ماتریس معکوس 3*3 از یکی از بچه های کامپیوتر در رفع اشکالات برنامه کمک گرفتم!

دفترچه تلفن هم هنوز یک مشکل اساسی داره که استاد به من گفت نیازی به بر طرف کردنش نیست!

اگر هم نخواستین که به عنوان پروژه ازش استفاده کنین (که از نظر من بهتره!) میتونین به عنوان یه جور تمرین و یا برنامه کمکی برای افزایش اطلاعات ازش استفاده کنین! گرچه من میدونم که خیلی از شما نکاتی که در این برنامه ها ازشون استفاده شده رو به خوبی بلدین! منتها گفتم باز خوبه وقت بقیه مثل من هدر نره!

راجع به ریاضیات مهندسی وقتی بهتر فکر کردم ، دیدم که من فقط به کسانی که با من رابطه داشتن نگاه کرده بودم و نمی دونستم که اکثر بچه های برق با تاریخ ریاضیات مهندسی مخالفن! هنوز هم برای من فرقی نمی کنه  که تاریخش کی باشه! ( خروس گفت ما را چه تفاوت ، هم در عروسی سرمان میبرند ، هم در عزا!) ولی گفتم شاید بهتر باشه برای کمک کردن به بچه ها که دیگه وقتشون رو باید برای ریاضیات مهندسی بذارن این برنامه ها رو بذارم همینجا....

برای بار دیگه تاکید میکنم! من همین برنامه ها رو دارم تحویل میدم! اگه واقعا وقت نوشتن برنامه رو ندارین ، با کلی تغییر در برنامه و مخصوصا در زبان برنامه ، شکل دخواست ها ی برنامه ، شکل خروجی برنامه ، در برنامه اصلاحات وارد کنین! چون من خودم این برنامه رو تحویل میدم... ولی بهتره که از این برنامه ها برای برداشت ایده استفاده کنین! البته ، اگر نتونستین خودتون حلش کنین!

موفق باشین!

امیدوارم به کارتون بیاد!

لینک دانلود               :                             پروژه های ماتریس معکوس 3×3 و دفترچه تلفن با تابع  

پ ن ۱ :در این چند مدت روز ها به علت عدم داشتن اکانت و شب ها به علت عدم دسترسی به رایانه ، توان برقراری ارتباط با دنیای نت رو نداشتم و تا آخر ماه که اعتبار زمانیم ،(که نمی دونم چه جوری یه دفعه ای تموم شده؟) برگرده ، همین جوره! واقعا متاسفم که فعالیت هام کمرنگ تر شده در وبلاگ!

پ ن ۲: به عنوان یه خبر کوچیک : به هر حال تونستیم مجوز وبلاگ رو هم بگیریم! پس الان ما اولین وبلاگ رسمی انجمن ها ی دانشگاه صنعتی قم هستیم!

پ ن 3: در یک ملاقات کوچیک با ریاست دانشگاه متوجه این شدیم که

دستگاه ATM و یا به عبارتی خودپرداز تا قبل از شروع ترم دوم در دانشگاه راه اندازی میشه!

شب امتحانه؟؟؟ پ ن پ مطالعه ازاده

 

روز نامه ی جام جم-کاشف

 

سلام

مدتیه یکی از ضمیمه های روزنامه ی جام جم خیلی توجهمو جلب کرده و دوست داشتم که همتون بخونین

چون تایپش از حوصله م خارج بود بدون کوچکترین دخل و تصرف "خود صفحات" رو براتون گذاشتم

صفحه ی دو در ادامه مطلب

ادامه نوشته

سال 2012

آیا سال 2012 پایان زندگی بشریت است؟

چند روز پیش خبرهای جالبی در مورد اتفاق عظیمی در سال 2012 خوندم که از دانشمندان ناسا و پیشگویان مایا بر این عقیده اند که در سال 2012 برخی حوادث مانند: تغییر قطب های مغناطیسی زمین ، بحران خورشیدی ،برخورد زمین با یک جسم نا شناخته ، انفجاریک ابر آتشفشان ، افزایش بیش از حد مصرف نفت(نقطه اوج نفتی) ،  نابودی نسل زنبور ها و ... باعث شروع دوره جدید و خطرناکی روی کره زمین خواهد شد اما این اتفاق عظیم قطعاً باعث به اتمام رسیدن زندگی بر روی کره زمین یا نابودی کامل آن نیست.


در هشدار ناسا و آکادمی ملی علوم آمده است که میلیونها نفر در سال 2012 بدون برق و در نتیجه بدون غذا و دارو خواهند ماند و تمام یخچالها، تلفنهای همراه و ماهواره ها خاموش می شوند.


از ماه دسامبر فعالیت خورشید به آهستگی روبه افزایش می رود. نیروی مغناطیسی این ستاره هر 11 سال یکبار به نقطه ای می رسد که در آن پیک پدیده های فورانهای خورشیدی و پرتاب تاجهای خورشیدی بزرگ مشاهده می شود. این پدیده ها منجر به آزاد شدن میزان زیادی انرژی و تشعشعات می شود. این فورانها می تواند به زمین نیز برسد و منجر به ایجاد توفانهای ژئومغناطیسی زمین شود. اتمسفر زمین می تواند از این برخوردها خود را مصون نگه دارد اما خسارات جدی را بر روی ساختارهای اجتماعی و اقتصادی روی زمین وارد می کند.

ادامه نوشته

برنامه ی امتحانی بچه های برق 89

سلام!

برنامه ی امتحانی بچه های برق 89 به صورت زیره!

از برنامه ی امتحانی بقیه ی درسا خبر ندارم...

اون چیزایی که میدونم ایناست:

19-10-1390                                          مدار الکتریکی 2                    ساعت 9 صبح

25-10-1390                                          الکترومغناطیس                     ساعت 3 عصر

28-10-1390                                             الکترونیک  1                     ساعت 9 صبح

01-11-1390                                           برنامه نویسی                     ساعت 3 عصر

03-11-1390                                        ریاضیات مهندسی                   ساعت 9 صبح

03-11-1390                                             تاریخ اسلام                      ساعت 1 عصر

08-11-1390                                         سیگنال و سیستم                 ساعت 9 صبح 


خب....

لینک پرتال اینه : خودتون میتونین برین ببینین!

http://80.191.92.132/gateway/stuAuthenticate.php

ممنون از آقای موسوی که لطف کردن و این لینک رو هم معرفی کردن:

برنامه ی امتحانی همه ی رشته ها

دلنوشته: هفته ی آخر پاییز انصافا خیلی فشرده و سخت بود! الحمدالله که گذشت! یه یادآوری هم بکنم که فرجه از امروز شروع شده! حواستون جمع باشه! ظرف 2 هفته باید تمام درسا رو جمع کنیم! یه دفعه نگین که هنوز تعطیلات قبل امتحانات شروع نشده که اصلا فکر نکنم در کار باشه!

به هر حال....

راستی ... من همه ی کتابامو یه دور خوندم ، شما چی؟

ستاد تخریب روحیه ی دانشجویان قبل از امتحانات

... از شوخی که بگذریم کی میتونه این همه درسو جوری بخونه که هم به درد این دنیاش بخوره ، هم آخرتش؟

امیدوارم همه به اون چیزی که میخوان برسن!

پ ن 1: یه متن راجع به تقلب.... بخونین... بد نیست!

http://www.elec89fum.blogfa.com/post-458.aspx

تقلب

 

پ ن ۲: تو کلاس مدار ۲ یه پرسش و پاسخی با استاد دهقان داشتیم که دروس ترم بعد چطورکیه؟

واسه گروه ورودی ۸۹ شد این:

مدار منطقی

الکترونیک ۲

اندازه گیری

کنترل خطی

میدان و امواج

محاسبات عددی

ماشین ۱

تبريك

                                        

تبریک به همه دانشجویان برق دانشگاه صنعتی قم


انجمن علمی برق  به عنوان بهترین و فعالترین انجمن

دانشگاه  شناخته شد.


طی حکمی از طرف رییس دانشگاه و معاونت دانشجویی کارآمد ترین انجمن، برق معرفی شد و آقای سپهر خطیب به عنوان برترین دبیر انجمن شناخته شدند.

باز هم این موفقیت را به دوستان و به ویژه اعضای انجمن تبریک میگوییم و انتصاب آقای خطیب را به دبیر انجمنها به ایشان تبریک میگوییم.