امتحان چه جور بود؟
با خسته نباشید بسیار! سال بالایی ها میدان و امواج و سال پایینی ها الکترومغناطیس!
امیدوارم همه این امتحانو خیلی خوب گذرونده باشید!
میخوام یه کلام از همگی بپرسم:
چه جور بود؟
نظر من در مورد الکترومغناطیس اینه که اگه در کنار جزوه ی استاد یه کتاب هم میخوندی و برای هر مبحث فقط ۲ سوال حل میکردی ، خیلی راحت میشد به این سوالا جواب داد! ولی اگه فقط به جزوه اکتفا میکردی ، مسلما نمیتونستی سوال ۷ رو حل کنی ، چون استاد در فصل هفت بسیار کم کاری کرد... من فقط به جزوه ی استاد اکتفا کردم ، چون دچار کمبود وقت شدم...
یه چی هم بگم!
طبق گفته ی یکی از دوستان ، سوال های استاد کپی شده از کتاب میلفورد بود! خودم که یک سوال رو در کتاب میلفورد همون کسی که اینو بهم گفت دیدم! باقیش رو .... الله اعلم!

بگذریم:
اگه خواستین میتونین تو این صفحه در ویکی پدیا یه اطلاعاتی راجع به این شخصیت یعنی جیمز کلارک ماکسول به دست بیارین! منتها از اونجایی که متون فارسی ویکی پدیا خیلی غیر معتبر ، ناقص ، گاها غلط و ... هستن ، میتونین اطلاعات خوبی راجع به این شخصیت از صفحه ی انگلیسی ویکی پدیا راجع به ماکسول پیدا کنین!
موفق باشین
پ ن ۱: چرا هیچکس اسم واقعی خودشو موقع نظر دادن نمیذاره؟ با کسی رو در بایسی دارین؟ باور کنین این فقط یه نظر سنجی بود... قرار نبود کسی اینجا از وضعیت خودش چیزی بگه! فقط قرار بود بگین امتحان سخت بود و یا خیر و این جور حرفا! که هیچکسی رو ندیدم در این مورد نظر بذاره! امیدوارم متوجه بشین که سطح نگرش بسیاری از انسانها باید از همینجا یعنی دانشگاه بالا بره!
پ ن ۲: بدون شرح!

پ ن ۳ : این پست در وبلاگ دوستم خیلی جالب بود ، گفتم بذارم همه ببینن!



اين وبلاگ كه متعلق به دانشجويان مهندسي برق دانشگاه صنعتي قم است، در صدد است که با انتشار مطالب مناسب به ارتقاء سطح علمی و فرهنگي دانشگاه و (در آینده اگر خدا بخواهد) کشور کمک نماید. از هرگونه نظر، پيشنهاد و انتقاد شما خواننده گرامي استقبال مي كنيم. ايميل: eequi@live.com.