به نام خدا
سلام!

بعد از کلی نامه نگاری و کلی پیگیری برای این سرور تونستیم سرویس انتقال داده دانشگاه رو راه اندازی کنیم! به خاطر تمام این بدو بدو ها ، اولین گروهی هم که تونسته فایل های خودش رو در این سرور قرار بده ، گروه مهندسی برقه! حالا باز هم بگین که انجمن علمی برق فعال نیست! انجمن علمی برق همچنین تونسته همین چهارشنبه ای که گذشت از طرف دانشگاه عنوان بهترین انجمن علمی رو در بین گروه های آموزشی دانشگاه کسب کنه! حالا.... بگذریم! بحث سر اف تی پی دانشگاه بود! خب...
آدرس سرور : ftp://80.191.92.140:2020
بعد از وارد کردن آدرس یه پنجره بالا میاد که اینطور پرش میکنین:
username: student
password: 123456
حالا log on میکنین! ۲ حالت داره!
۱- مثل بچه ی آدم صفحه بالا میاد!
۲- " " " " " نمیاد! یعنی دوباره صفحه ی login بالا میاد! خب... این ایراد یا از سرعت اینترنته یا از مخابرات استان! که خطی که برای دانشگاه داده با کلی مشکل همراهه! این خط اون خطی نیست که ازش تو سایت استفاده میکنین! شاید هم با عوض کردن مرورگرتون کار حل بشه! بگذریم!
توی این سرور ftp چی پیدا میشه؟
کتابای درسی ترم! جزوه های اساتید(فعلا فقط استاد دهقان) ، فیلم آموزشی ، نرم افزار! و ... همه ی فایل ها rar هستن پس حتما باز کننده ی فرمت rar رو داشته باشین!
فکر کنم تا یه چند مدتی اصلا پست نذارم! چون کلی وقتم این چند مدته تلف شده! بنابراین پیشاپیش معذرت میخوام ازتون!
موفق باشین!
پ ن ۱ :قابل توجه نویسنده ها! این مطلب یه چند مدتی به عنوان مطلب اول میمونه که خوب اطلاع رسانی بشه! خواسته ی انجمن برقه! دست من نیست! ممنون از همکاریتون!