در انتظار تحول و پيشرفت
با عرض سلام خدمت همه دانشجويان عزيز به ويژه مخاطبان خاص اين وبلاگ، يعني بچه هاي برق دانشگاه صنعتي قم! ايام به كام و خسته نباشيد!
هدف از اين پست در ابتدا تشكري بود از همه شما بابت مشاركت در انتخابات شوراي انجمن علمي و اعتماد به دوستانتان، و بعد معرفي دوباره اعضاي انتخاب شده (آقايان خطيب، محرابي، رداني پور و خانم ها: گيوه چي، عبدالوند، واعظي و مروتي) و تبريكي به ايشان بود از طرف كليه دانشجويان.و البته خسته نباشيدي به اعضاي محترم قبلي كه تلاش هاي بسياري در جهت پيشرفت هاي علمي انجام دادند از جمله برگزاري كلاس هاي حل تمرين، انتشار نشريه علمي و...
فراخوان همكاري:
از جمله اهداف ديگر اين پست فراخوان همكاري از شما دانشجويان عزيز بود. لازم به ذكر است كه باري ديگر به اطلاع عموم بچه هاي برق(۸۸و۸۹) برسانيم:، اين وبلاگ متعلق به همه دانشجويان برق مي باشد و هر كس تمايل دارد و مي تواند با ارائه مطالب خوب و جذاب علمي با اين وبلاگ همكاري كند، حتما در بخش نظرات اعلام آمادگي كند تا نامش در بخش نويسنده هاي اين وبلاگ درج شود. انجمن علمي از نويسنده هاي جديد و ايده هاي جديد، استقبال مي كند!
با تشكر از وقتي كه براي اين صفحه گذاشتيد، موفق و پيروز باشيد!
اين وبلاگ كه متعلق به دانشجويان مهندسي برق دانشگاه صنعتي قم است، در صدد است که با انتشار مطالب مناسب به ارتقاء سطح علمی و فرهنگي دانشگاه و (در آینده اگر خدا بخواهد) کشور کمک نماید. از هرگونه نظر، پيشنهاد و انتقاد شما خواننده گرامي استقبال مي كنيم. ايميل: eequi@live.com.